Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/243919
Title: Стратэгіі пераканання і маніпулявання ў рэкламнай камунікацыі (на прыкладзе фінансавых пазык) / Ягор Іванавіч СКРАБНЕЎСКІ; БДУ, факультэт журналістыкі, кафедра тэхналогій камунікацыі і сувязяў з грамадскасцю; нав. кір. А. В. Лебедзева
Authors: Скрабневский, Егор Иванович
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: Jun-2020
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/243919
Appears in Collections:Информация и коммуникация (технологии коммуникации). 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скрабнеўскі.pdf127,08 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.