Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/243919
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкрабневский, Егор Иванович-
dc.date.accessioned2020-06-11T12:46:34Z-
dc.date.available2020-06-11T12:46:34Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/243919-
dc.language.isoruru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleСтратэгіі пераканання і маніпулявання ў рэкламнай камунікацыі (на прыкладзе фінансавых пазык) / Ягор Іванавіч СКРАБНЕЎСКІ; БДУ, факультэт журналістыкі, кафедра тэхналогій камунікацыі і сувязяў з грамадскасцю; нав. кір. А. В. Лебедзеваru
dc.typeannotationru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
Appears in Collections:Информация и коммуникация (технологии коммуникации). 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скрабнеўскі.pdf127,08 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.