Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/242611| Title: | Специфика изучения немецкого как второго иностранного языка в Белорусском государственном университете |
| Other Titles: | The specificity of studying German as a second foreign language in the Belarusian State University / V. P. Buko |
| Authors: | Буко, В. П. |
| Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
| Issue Date: | 2020 |
| Publisher: | Минск : БГУ |
| Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 26–27 марта 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 360-363. |
| Abstract: | В данной статье рассматривается современная ситуация с изучением иностранных языков в системе высшего образования Республики Беларусь. На примере соответствующих специальностей факультета социокультурных коммуникаций Белорусского государственного университета показана специфика изучения немецкого как второго иностранного языка. |
| Abstract (in another language): | This article discusses the current situation with the study of foreign languages in the higher education system of the Republic of Belarus. The specifics of studying German as a second foreign language is shown on the example of the majors of the Faculty of Sociocultural Communications of the Belarusian State University. |
| Description: | Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики |
| URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/242611 |
| ISBN: | 978-985-566-933-4 |
| Appears in Collections: | 2020. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 360-363.pdf | 318,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

