Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/242504
Title: ЖЕНСКИЙ ВЗГЛЯД НА СТРАТЕГИИ ПРОДВИЖЕНИЯ МАРКЕТИНГОВЫХ АЛЬЯНСОВ В ИНТЕРНЕТЕ
Other Titles: WOMEN'S VIEW ON THE INTERNET MARKETING PROMOTION STRATEGIES
Authors: Готовцева, Екатерина
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск, БГУ
Citation: Женщины-ученые Беларуси и Польши : материалы международной научно-практической конференции, Минск, 26 марта 2020 г. / БГУ ; [редкол.: И. В. Казакова, И. В.Олюнина (отв. ред.)]. Минск : БГУ, 2020. С.296-300.
Abstract: в работе рассматриваются современные стратегии продвижения в интернете, которые можно применить для маркетинговых альянсов; приводятся примеры стратегий продвижения в интернете; конце работы делаются соответствующие выводы.
Abstract (in another language): the paper discusses modern Internet promotion strategies that can be applied to marketing alliances; examples of Internet promotion strategies are provided. the end of the work draws the appropriate conclusions.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/242504
Appears in Collections:2020. Женщины-ученые Беларуси и Польши



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.