Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/242369
Title: РИСКОЛОГИЯ РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСА В РЕСПУБЛИКЕ БЕЛАРУСЬ
Other Titles: RISKOLOGY OF ADVERTISING DISCOURSE IN THE REPUBLIC OF BELARUS
Authors: Солодовникова, Татьяна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск, БГУ
Citation: Женщины-ученые Беларуси и Польши : материалы международной научно-практической конференции, Минск, 26 марта 2020 г. / БГУ ; [редкол.: И. В. Казакова, И. В.Олюнина (отв. ред.)]. Минск : БГУ, 2020. С.155-158.
Abstract: Рассматриваются риски, порождаемые социальной, коммерческой и политической рекламой в Республике Беларусь. Сквозь призму «экономики рисков» раскрывается специфика формирования и протекания рисков рекламной коммуникации. Показывается, каким образом рекламный дискурс может влиять на социальную, политическую и экономическую обстановку в обществе.
Abstract (in another language): The risks posed by social, commercial and political advertising in the Republic of Belarus are considered. Through the prism of the "risk economy" reveals the specifics of the formation and flow of risks of advertising communication. It shows how advertising discourse can affect the social, political and economic situation in society.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/242369
Appears in Collections:2020. Женщины-ученые Беларуси и Польши

Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.