Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/240000
Title: Повышение эффективности маркетинговой информационной системы для укрепления конкурентной позиции организации (на примере ООО «ФРАНДЕСА») : аннотация к магистерской диссертации / Екатерина Геннадьевна Андреева; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга; науч. рук. к.э.н., доцент Н.В. Черченко
Authors: Андреева, Екатерина Геннадьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: Feb-2020
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/240000
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
thesis_Andreeva.pdf109,75 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.