Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/239756
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПіваварчык, Ірына-
dc.date.accessioned2020-02-10T12:18:23Z-
dc.date.available2020-02-10T12:18:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФалькларыстычныя даследаванні : Кантэкст. Тыпалогія. Сувязі : зб. навук. арт. Вып. 15 / рэдкал.: В. П. Рагойша (старш.) [і інш.]; пад навук. рэд. Р. М. Кавалёвай, В. В. Прыемка. – Мінск : РІВШ, 2019. – С.70-79.ru
dc.identifier.isbn978-985-586-251-3-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/239756-
dc.description.abstractИсследование посвящено изучению мифа и мифологемы'живой воды'в создании рекламного образа медицинского препарата. Автор приходит к выводу, что для рекламирования объекта в текстах широко используются мифологические принципы, мифологическая аргументация и мифологический язык.ru
dc.language.isobelru
dc.publisherМінск: РІВШru
dc.subjectЭБ БГУ::Беларускі фальклорru
dc.titleМІФАЛАГЕМА «ЖЫВАЯ ВАДА» Ў РЭКЛАМНЫМ ТЭКСЦЕ ГАЗЕТЫ «НАША НІВА»ru
dc.typearticleru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
dc.description.alternativeThe article is devoted to the study of the myth and the archetype of ‘living water’ in creating an advertising image of a medical drug. The author comes to the conclusion that mythological principles, mythological arguments and mythological language are widely used to advertise the object in the texts.ru
Appears in Collections:2019. Фалькларыстычныя даследаванні. Кантэкст. Тыпалогія. Сувязі. Выпуск 15

Show simple item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.