Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/238171
Title: Gender problems in marketing
Authors: Konovalova, E. D.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ГЕНДЕРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ::Гендер и экономика
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : БГУ
Citation: 76-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета [Электронный ресурс] : материалы конф. В 3 ч. Ч. 3, Минск, 13–24 мая 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Сафонов (пред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 556-559.
Abstract: The publication is devoted to the issue of gender problems in marketing. The survey is concentrated on the problem of objectification in advertising in the tourism industry. The usage of erotica or pictures with a sexual subtext is the part of the agenda raised by feminism but nonetheless it is widely spread in advertisements throughout the world. The main aim of the survey is to evaluate the effectiveness of such advertisements in terms of raising customers' interest in a product.
Description: Факультет международных отношений
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/238171
ISBN: 978-985-566-808-5; 978-985-566-828-3 (ч. 3)
Appears in Collections:Гендер и экономические науки
2019. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
556-559.pdf285,37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.