Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/236597
Title: Evaluating modern communication marketing tools in promotion of pharmaceutical brands
Authors: Chyrva, O. H.
Chyrva, H. N.
Keywords: ЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Медицина и здравоохранение
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2019
Publisher: Минск: Институт бизнеса БГУ
Citation: Экономические и финансовые механизмы инновационного развития цифровой экономики : сб. науч. ст. В 2 ч. Ч. 2 / — Минск, 2019. — С. 268-273
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/236597
Appears in Collections:2019. Экономические и финансовые механизмы инновационного развития цифровой экономики. Часть 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chyrva_Evaluating modern communication marketing tools.pdf320,46 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.