Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235284
Title: Корпоративные издания «Альфа­банка» как канал коммуникации с клиентами
Other Titles: Corporate publications of «Alfa-Bank» as a channel of communication with clients / M. U. Zayats
Authors: Заяц, Н. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2019
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 321-325.
Abstract: Цель исследования – изучить принципы организации изданий «Альфа­банка», их цели, задачи, формат. Рассмотрена ценность корпоративных изданий «Альфа­банка» в процессе коммуникации с клиентами. Проведен анализ отрасли банковских корпоративных изданий, выявлено количество банков, которые издают собственное корпоративные издания. Указана позиция Министерства информации Республики Беларусь касательно понятия «корпоративное издание». Исследованные принципы деятельности корпоративных изданий «Альфа­банка», как одного из игроков на рынке корпоративных изданий, могут стать основой для выявления тенденций в отрасли банковских корпоративных изданий.
Abstract (in another language): The purpose of the study is to study the principles of organization of «Alfa­Bank» publications, their goals, objectives, format. The value of «Alfa­Bank» corporate publications in the process of communication with customers is considered. The analysis of the industry of banking corporate publications is carried out, the number of banks that publish their own corporate publications is revealed. The position of the Ministry of Information of the Republic of Belarus regarding the concept of «corporate publication» is indicated. The investigated principles of the activities of corporate publications of «Alfa­Bank», as one of the players in the market of corporate publications, can become the basis for identifying trends in the industry of banking corporate publications.
Description: Раздзел IV. Медыя ў развіцці камунікацыйнай прасторы горада
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235284
ISBN: 978-985-566-882-5
Appears in Collections:2019. Журналістыка – 2019: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
321-325.pdf301,01 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.