Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235226
Title: Гендерные стереотипы в fashion­-изданиях
Other Titles: Gender stereotypes in fashion publications / E. I. Vitiorec
Authors: Витиорец, Е. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ГЕНДЕРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ::Гендер и коммуникация
Issue Date: 2019
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 107-109.
Abstract: В статье дается определение понятия «гендер». Рассматриваются основные гендерные стереотипы, навязываемые современными fashion-изданиями, и их влияние на читательскую аудиторию.
Abstract (in another language): The article defines the concept of «gender». The main gender stereotypes imposed by modern fashion publications and their impact on the readership are examined.
Description: Раздзел II. Журналістыка і медыяадукацыя ва ўмовах лічбавізацыі інфармацыйнай прасторы
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235226
ISBN: 978-985-566-882-5
Appears in Collections:2019. Журналістыка – 2019: стан, праблемы і перспектывы
Гендер и коммуникация

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
107-109.pdf287,29 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.