Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235167
Title: Медыявобраз як вобраз «другой рэальнасці» ў дыгіталізаваным грамадстве
Other Titles: Mediaimage as image of «second reality» in digitalized society / V. M. Piatkevich
Authors: Пяткевіч, В. М.
Keywords: ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Масавая камунікацыя. Журналістыка. Сродкі масавай інфармацыі
Issue Date: 2019
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 455-458.
Abstract: Ва ўмовах лічбавай камунікацыі сродкі масавай інфармацыі не толькі рэпрадуцыруюць вобразы, але апрацоўваюць і змяняюць іх. Такім чынам, разуменне вобраза істотна пашыраецца, ён прызнаецца самастойнай, самаўзнаўляльнай, самарэферэнтнай рэальнасцю. Медыявобраз разглядаецца як вобраз «другой рэальнасці», гэта значыць, канструкт, створаны масмедыя.
Abstract (in another language): In the digital communication era media not only reproduce images, but cultivate and change them. Thus, the understanding of image is greatly extended, it’s recognized as independent, self­replicating, self­referential reality. Mediaimage is regarded as an image of «second reality», it means, the construct, created by the media.
Description: Раздзел V. Міжнародная журналістыка і дыскурс-аналіз медыяпрацэсаў
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235167
ISBN: 978-985-566-882-5
Appears in Collections:2019. Журналістыка – 2019: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
455-458.pdf296,51 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.