Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/235167
Заглавие документа: Медыявобраз як вобраз «другой рэальнасці» ў дыгіталізаваным грамадстве
Другое заглавие: Mediaimage as image of «second reality» in digitalized society / V. M. Piatkevich
Авторы: Пяткевіч, В. М.
Тема: ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Масавая камунікацыя. Журналістыка. Сродкі масавай інфармацыі
Дата публикации: 2019
Издатель: Мінск : БДУ
Библиографическое описание источника: Журналістыка - 2019: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 21­й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14–15 ліст. 2019 г. / рэдкал. : В. М. Самусевіч (адк. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2019. – С. 455-458.
Аннотация: Ва ўмовах лічбавай камунікацыі сродкі масавай інфармацыі не толькі рэпрадуцыруюць вобразы, але апрацоўваюць і змяняюць іх. Такім чынам, разуменне вобраза істотна пашыраецца, ён прызнаецца самастойнай, самаўзнаўляльнай, самарэферэнтнай рэальнасцю. Медыявобраз разглядаецца як вобраз «другой рэальнасці», гэта значыць, канструкт, створаны масмедыя.
Аннотация (на другом языке): In the digital communication era media not only reproduce images, but cultivate and change them. Thus, the understanding of image is greatly extended, it’s recognized as independent, self­replicating, self­referential reality. Mediaimage is regarded as an image of «second reality», it means, the construct, created by the media.
Доп. сведения: Раздзел V. Міжнародная журналістыка і дыскурс-аналіз медыяпрацэсаў
URI документа: http://elib.bsu.by/handle/123456789/235167
ISBN: 978-985-566-882-5
Располагается в коллекциях:2019. Журналістыка – 2019: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
455-458.pdf296,51 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.