Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/234229
Title: | Методические аспекты и формы презентации проектно-художественной деятельности преподавателя в контексте учебно-воспитательного процесса |
Other Titles: | Methodical aspects and forms of presentation of the design and artistic activity of the teacher in the context of the educational process / Holubeu U. |
Authors: | Голубев, В. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Минск : ИВЦ Минфина |
Citation: | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 17–18 окт. 2019 г. / редкол. : С.А. Важник (отв. ред.) [и др.]. – Минск : ИВЦ Минфина, 2019. – С. 436-444. |
Abstract: | В статье анализируются уровни адаптации художественной деятельности в концепцию инновационного образовательного пространства. Системно рассматриваются проблемы включения художественной творческой деятельности в нормативные акты университетской деятельности. Предлагается систематизация форм и продукта интеллектуального творчества преподавателя творческих дисциплин. |
Abstract (in another language): | The article analyzes the levels of artistic activity adaptation to the concept of innovative educational space. The problems of the inclusion of artistic creative activity into the normative acts of university activity are considered as a system. The systematization of the forms and product of the intellectual creativity of a teacher of creative disciplines is proposed. |
Description: | Раздел 9. Дизайн и дизайн-образование в современном поликультурном мире = Section 9. Design and design education in modern multicultural world |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/234229 |
ISBN: | 978-985-7224-82-1 |
Appears in Collections: | 2019. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
436-444.pdf | 477,55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.