Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/234196
Title: Психолингвистические особенности обучения иностранному языку дошкольников
Other Titles: Psycholinguistic peculiarities of foreign language teaching for pre-school children / Perlina H.B.
Authors: Перлина, А. Б.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : ИВЦ Минфина
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 17–18 окт. 2019 г. / редкол. : С.А. Важник (отв. ред.) [и др.]. – Минск : ИВЦ Минфина, 2019. – С. 260-267.
Abstract: В данной статье приведен перечень психолингвистических особенностей обучения иностранному языку дошкольников, которые должны постоянно учитываться педагогами и методистами при организации образовательного процесса, а также сформулированы принципы, на которых должен строиться образовательный процесс в дошкольных учреждениях. Кроме того, в статье предлагаются универсальные практические рекомендации по обучению второму (неродному) языку дошкольников.
Abstract (in another language): This article provides a list of psycholinguistic peculiarities of foreign language teaching for pre-school children, which should be constantly considered by teachers and supervisors while creating a pedagogical process. Moreover, this paper covers principles that the pedagogical process should be based on in pre-school institutions. Besides, readers are offered comprehensive practical recommendations referring to second language teaching for pre-school children.
Description: Раздел 6. Актуальные вопросы лингводидактики и методики преподавания иностранных языков = Section 6. Topical problems of l inguodidactics and methods of teaching foreign languages
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/234196
ISBN: 978-985-7224-82-1
Appears in Collections:2019. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
260-267.pdf469,38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.