Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/230934
Title: Маркетинг социальных сетей как канал коммуникации
Other Titles: Social media marketing as the channel of communication / L.I. Arkhipova
Authors: Архипова, Л. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Философия и социальные науки в современном мире : материалы междунар. науч. конф. к 30-летию фак. философии и соц. наук Белорус. гос. ун-та, Минск, 26–27 сент. 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Ф. Гигин (пред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 630-633.
Abstract: В статье изучаются вопросы, связанные с маркетингом социальных сетей, который рассматривается как инструмент и канал продвижения, обеспечивающий привлечение трафика на сайт компании посредством прямых целенаправленных коммуникаций.
Abstract (in another language): There are questions connected with Social Media Marketing are investigated in the article. Social Media Marketing is considered as the tool and the promotion channel for the traffic attraction on a site of the company by means of direct purposeful communications.
Description: Секция 7. Коммуникация в социально-гуманитарном знании, экономике, образовании
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/230934
ISBN: 978-985-566-807-8
Appears in Collections:2019. Философия и социальные науки в современном мире

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
630-633.pdf627,33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.