Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/230208
Title: Персуазивность как универсальная стратегия дискурса СМИ: экспрессивное воздействие на адресата : магистерская диссертация / К. В. Рыбка ; БГУ, факультет журналистики, кафедра теории и методологии журналистики; науч. рук. В. И. Ивченков
Authors: Рыбка, Ксения Вячеславовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 30-Jun-2019
Publisher: БГУ
Abstract: Цель работы: установить специфику экспрессивного воздействия на адресата в процессе реализации категории персуазивности как универсальной стратегии дискурса СМИ.
Abstract (in another language): Objective: to establish the specifics of the expressive impact on the addressee in the process of implementing the category of persuasivness as a universal media discourse strategy.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/230208
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rybka.pdf827,25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.