Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/229563
Title: Совершенствование маркетинговых коммуникаций ОАО «МИНСКИЙ ЧАСОВОЙ ЗАВОД» с использованием новых инструментов : аннотация к магистерской диссертации / Антон Сергеевич Мурашкевич; Институт бизнеса БГУ, Кафедра инновационного управления; науч. рук. Е.В. Хотина
Authors: Мурашкевич, Антон Сергеевич
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: Jun-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/229563
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Murashkevich_annotation.pdf84,24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.