Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/229415
Title: Основные направления повышения эффективности рекламной деятельности на примере УП «ТОРГОВЫЙ ДОМ «ЛАГУНА» : аннотация к дипломной работе / Алексей Андреевич Пакулов; Институт бизнеса БГУ, Кафедра экономики и менеджмента; науч. рук. Ф.П. Витко
Authors: Пакулов, Алексей Андреевич
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: Jun-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/229415
Appears in Collections:Социально-административный менеджмент. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
referat_Pakulov.pdf103,89 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.