Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/229292
Title: Геймификация как технология продвижения продукта в международном маркетинге и её использование субъектом хозяйствования Республики Беларусь : аннотация к дипломной работе / Екатерина Дмитриевна Матвейчук; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга; науч. рук. С.П. Мармашова
Authors: Матвейчук, Екатерина Дмитриевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатика
Issue Date: Jun-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/229292
Appears in Collections:Маркетинг. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
referat_Matveichuk.pdf161,43 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.