Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/228802
Title: Формирование маркетинговой стратегии организации (на примере ООО «Бюро оценки и экспертизы») : аннотация к дипломной работе / Маргарита Вячеславовна Рак; Институт бизнеса БГУ, Кафедра бизнес-администрирования; науч. рук. Н.К. Мельников
Authors: Рак, Маргарита Вячеславовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: Jun-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/228802
Appears in Collections:Бизнес-администрирование. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
referat_Rak.pdf93,5 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.