Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/228708
Title: Позиционирование и продвижение бренда: аннотация дипломной работы / Агеенко Михаил Сергеевич; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат философских наук, доцент Сарна Александр Янисович
Other Titles: Positioning and Branding: graduate thesis abstract / Mikhail S. Ageenko; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Aliaksandr J. Sarna Candidate of Philosophy, Associate Professor
Authors: Агеенко, Михаил Сергеевич
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: Jul-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/228708
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АГЕЕНКО МС.pdf173,92 kBAdobe PDFView/Open
AGEENKO MS.pdf189,11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.