Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/225023
Title: Эффективное использование маркетинговой деятельности в Гродненском областном драматическом театре
Authors: Чилик, Д. А.
Карпов, В. А.
Issue Date: 2013
Publisher: Минск : Изд. центр БГУ
Citation: Сборник научных работ студентов Республики Беларусь «НИРС 2012» / редкол.: А. И. Жук (пред.) [и др.] – Минск : Изд. центр БГУ, 2013. – С. 447-448.
Abstract: The article considers the issues and problems of increasing the effectiveness of marketing activity in the theatricalentertainment organization. Identified a number of areas to improve the effectiveness of these activities
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/225023
ISBN: 978-985-553-139-6
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2012"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
447-448.pdf346,71 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.