Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/224868
Title: Корпоративный сайт как элемент интернет-маркетинга в деятельности ОАО "Лидский мясокомбинат"
Authors: Казак, Е. А.
Муха, О. С.
Issue Date: 2013
Publisher: Минск : Изд. центр БГУ
Citation: Сборник научных работ студентов Республики Беларусь «НИРС 2012» / редкол.: А. И. Жук (пред.) [и др.] – Минск : Изд. центр БГУ, 2013. – С. 394.
Abstract: The necessity and possibility of using the elements of Internet Marketing for business development is studied. Practical results and effectiveness of the corporate website of Open Joint Stock Company «Lida meat-packing plant» as a marketing tool are presented in the article
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/224868
ISBN: 978-985-553-139-6
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2012"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
394.pdf334,84 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.