Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/223382
Title: Влияние рекламы на поведение потребителя: аннотация к дипломной работе / Елена Олеговна Сидорович; Институт бизнеса БГУ, Кафедра экономики и менеджмента; науч. рук. Н.М. Телевич
Authors: Сидорович, Елена Олеговна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психология
Issue Date: Jun-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/223382
Appears in Collections:Социально-административный менеджмент. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
referat_Sidorovich_Elena.pdf106,61 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.