Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/221732
Title: Стратегический менеджмент телеканала «Беларусь 5»: антикризисное управление и маркетинговые коммуникации : аннотация к магистерской диссертации / К.С. Никанович ; БГУ, факультет журналистики, кафедра медиалогии; науч. рук. Н.А. Зубчёнок
Authors: Никанович, Кристина Сергеевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 18-Jun-2019
Abstract: Цель работы заключается в изучении стратегии развития и направлений реализации маркетинговой коммуникации телеканала «Беларусь 5», а также в выработке практических рекомендаций для обеспечения эффективной деятельности телеканала «Беларусь 5».
Abstract (in another language): The aim of the work is to study the development strategy and areas of marketing communication implementation of the Belarus 5 TV channel, as well as to develop practical recommendations for ensuring the effective operation of the Belarus 5 TV channel.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/221732
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Никанович.pdf553,09 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.