Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/221468
Title: Продвижение туристических сайтов на информационном рынке Беларуси : реферат к дипл. работе / Ю.В. Сурганова; БГУ, факультет журналистики, кафедра медиалогии; науч. рук. П.Л. Дорощенок
Authors: Сурганова, Юлианна Владиславовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 17-Jun-2019
Abstract: Цель исследования – рассмотреть социально-экономические факторы, влияющие на развитие профессиональных туристических медиаресурсов и определить направление их развития в изменяющихся условиях медиарынка.
Abstract (in another language): The main purpose is to examine the socio-economic factors influencing the development of professional tourist media resources and to determine the direction of their development in the changing conditions of the media market.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/221468
Appears in Collections:Журналистика (по направлениям). 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сурганова.pdf185,24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.