Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/221250
Title: Организация маркетинговых исследований в сети интернет и оценка их результатов : аннотация к дипломной работе / Суфьян Алиевич Лфид; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга; науч. рук. В.С. Голик
Authors: Лфид, Суфьян Алиевич
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Информатика
Issue Date: Jun-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/221250
Appears in Collections:Маркетинг. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
referat_Lfid.pdf145,82 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.