Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/219425| Title: | Using the “Flipped classroom” technology in English class in School of Business of BSU |
| Other Titles: | Использование технологии «перевернутый класс» на занятиях английского языка в Институте бизнеса БГУ / И. А. Ярошевич, С. И. Остапук |
| Authors: | Yaroshevich, I. A. Ostapuk, S. I. |
| Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | Минск : Институт бизнеса БГУ |
| Citation: | Актуальные проблемы бизнес-образования : XVIII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 25-26 апреля 2019 г. : сб. ст. / Институт бизнеса БГУ ; редкол.: П. И. Бригадин [и др.]. - Минск : Институт бизнеса БГУ, 2019. - С. 281-284. |
| Abstract: | The authors research a flipped classroom as a new educational technology aimed at increasing students’ motivation, encouraging interaction and creating a student-centered environment. The authors show how the new educational technology takes the heuristic approach to a different level. The article describes the ways a flipped classroom is used in the School of Business of BSU and outlines its main advantages and disadvantages for both teachers and students. |
| Abstract (in another language): | В статье обсуждается «перевернутый класс» как новая образовательная технология, направленная на повышение мотивации студентов, на обучение взаимодействию и создание учебной среды, ориентированной на студента. Также описываются способы использования «перевернутого класса» в Институте бизнеса БГУ и его основные преимущества и недостатки как для преподавателей, так и для студентов. |
| URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/219425 |
| ISBN: | 978-985-7214-07-5 |
| Appears in Collections: | 2019. Актуальные проблемы бизнес-образования |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 281-284.pdf | 344,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

