Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/219006
Title: Телевизионные проекты как средство геоимиджирования (на примере ГТРК «Хакасия»)
Authors: Костякова, Юлия
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Аудиовизуальные медиа в условиях трансформации социо­культурной среды : материалы междунар. науч.-­практ. конф., Минск, 5 апр. 2019 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.] ; под общ. ред. В. Г. Булацкого. – Минск : БГУ, 2019. – С. 59-65.
Abstract: На примере ГТРК «Хакасия» проанализована роль телевизионных проектов в геоимиджировании национального региона. Дана оценка участия телепередач и документальных фильмов в формировании положительной экономической репутации Хакасии и представлений о Республике, как о культурно развитой и этнически своеобразной территории.
Abstract (in another language): The paper analyses the role of television projects in geo-branding of national regions by means of an example of the state television and radio company «Khakassia». The article provides assessment of the input of TV programs and documentaries in the formation of Khakassia’s positive economic reputation and ideas about the republic as a culturally developed and ethnically unique territory.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/219006
ISBN: 978-985-566-651-7
Appears in Collections:2019. Аудиовизуальные медиа в условиях трансформации социо­культурной среды

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59-65.pdf245,74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.