Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/218916
Title: | Информационно-коммуникационные технолонии как проводники перемен |
Other Titles: | Information and communication technologies as agents of change / M. M. Ahramovich, S. S. Drozdova |
Authors: | Ахрамович, М. М. Дроздова, С. С. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы II Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 21–22 марта 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 558-562. |
Abstract: | В настоящей статье выделяются некоторые существенные аспекты сетевых ИКТ в изучении и преподавании языков, которые могут объяснить, почему ИКТ не способствуют автоматическому совершенствованию преподавания и обучения, а трансформируют такую практику. Однако только путь вперед может повысить профессионализм преподавателей, чтобы охватить интенсивные технологии. |
Abstract (in another language): | This article highlights some significant aspects of networked ICTs in language learning and language teaching, which may explain why ICTs do not automatically contribute to the improvement of teaching and learning, and transform this practice. However, only the way forward can enhance the professionalism of teachers to embrace intensive technology. |
Description: | Раздел 6. Информационно-коммуникационные технологии в преподавании иностранных языков и литературы |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/218916 |
ISBN: | 978-985-566-738-5 |
Appears in Collections: | 2019. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
558-562.pdf | 727,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.