Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/218876
Title: Дидактический потенциал рецептивного билингвизма в обучении второму иностранному языку
Other Titles: Didactic potential of receptive bilingualism in teaching a second foreign language / I. N. Kazialetskaya
Authors: Козелецкая, И. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы II Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 21–22 марта 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 320-325.
Abstract: В данной статье рассматривается проблема преподавания родственных с генетической точки зрения языков (английского и немецкого) и необходимости использования сравнительно-сопоставительного метода в обучении для интенсифицирования учебного процесса.
Abstract (in another language): In this article the author has illustrated the problem of teaching genetically related languages (English and German) and the need for the use of comparative method in teaching to intensify the educational process.
Description: Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/218876
ISBN: 978-985-566-738-5
Appears in Collections:2019. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
320-325.pdf632,65 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.