Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/218876
Title: | Дидактический потенциал рецептивного билингвизма в обучении второму иностранному языку |
Other Titles: | Didactic potential of receptive bilingualism in teaching a second foreign language / I. N. Kazialetskaya |
Authors: | Козелецкая, И. Н. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы II Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 21–22 марта 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 320-325. |
Abstract: | В данной статье рассматривается проблема преподавания родственных с генетической точки зрения языков (английского и немецкого) и необходимости использования сравнительно-сопоставительного метода в обучении для интенсифицирования учебного процесса. |
Abstract (in another language): | In this article the author has illustrated the problem of teaching genetically related languages (English and German) and the need for the use of comparative method in teaching to intensify the educational process. |
Description: | Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/218876 |
ISBN: | 978-985-566-738-5 |
Appears in Collections: | 2019. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
320-325.pdf | 632,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.