Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/218869
Title: Интерференция при изучении шведского как второго иностранного языка после английского
Other Titles: Interference when learning Swedish as a second foreign language after English / М. S. Sakovets
Authors: Саковец, М. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы II Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 21–22 марта 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 288-292.
Abstract: В статье рассматривается проблема интерферирующего влияния английского языка на шведский язык. Статья содержит примеры типичных ошибок, которые студенты совершают при изучении шведского как второго иностранного языка после английского, а также некоторые рекомендации по предупреждению подобных ошибок.
Abstract (in another language): The article deals with the problem of the English language interfering influence on the Swedish language. The article contains examples of typical mistakes made by students when learning Swedish as a second foreign language after English and some recommendations for preventing such mistakes.
Description: Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/218869
ISBN: 978-985-566-738-5
Appears in Collections:2019. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
288-292.pdf890,11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.