Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/218869
Title: | Интерференция при изучении шведского как второго иностранного языка после английского |
Other Titles: | Interference when learning Swedish as a second foreign language after English / М. S. Sakovets |
Authors: | Саковец, М. С. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы II Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 21–22 марта 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 288-292. |
Abstract: | В статье рассматривается проблема интерферирующего влияния английского языка на шведский язык. Статья содержит примеры типичных ошибок, которые студенты совершают при изучении шведского как второго иностранного языка после английского, а также некоторые рекомендации по предупреждению подобных ошибок. |
Abstract (in another language): | The article deals with the problem of the English language interfering influence on the Swedish language. The article contains examples of typical mistakes made by students when learning Swedish as a second foreign language after English and some recommendations for preventing such mistakes. |
Description: | Раздел 2. Иностранные языки сквозь призму лингводидактики |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/218869 |
ISBN: | 978-985-566-738-5 |
Appears in Collections: | 2019. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
288-292.pdf | 890,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.