Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/218828
Title: | Особенности преподавания иностранных языков с использованием информационно-коммуникационных технологий |
Other Titles: | Features of teaching foreign languages with the use of information and communication technologies / I. A. Sokolovskaya, A. A Zemlyanaya, E. E. Kirpichenko, T. V. Kravchenko, V. Yu. Marinesko |
Authors: | Соколовская, И. А. Земляная, А. А. Кирпиченко, Е. Э. Кравченко, Т. В. Маринеско, В. Ю. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы II Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 21–22 марта 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 671-675. |
Abstract: | В данной статье рассматривается вопрос о необходимости применения информационно-коммуникационных технологий в качестве дополняющего метода обучения наряду с традиционной формой преподавания иностранных языков. По субъективным понятиям были проанализированы положительные и отрицательные аспекты данных нововведений, активно внедряемых в систему образования. |
Abstract (in another language): | This article discusses the need to use information and communication technologies as a complementary teaching method along with the traditional form of teaching foreign languages. Subjectively were analyzed the positive and negative aspects of these innovations that are actively introduced into the educational system. |
Description: | Раздел 6. Информационно-коммуникационные технологии в преподавании иностранных языков и литературы |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/218828 |
ISBN: | 978-985-566-738-5 |
Appears in Collections: | 2019. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
671-675.pdf | 628,2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.