Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/218769
Title: Инновационный медиакластер в стратегии управленческой коммуникации
Other Titles: Innovative mediacluster in strategies of managerial communication
Authors: Баранова, Елена Владимировна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: Apr-2019
Publisher: СПбГУ
Citation: Медиа в современном мире. 58-е Петербургские чтения: сб. матер. Междунар. науч. форума (18–19 апреля 2019 г.) / отв. ред. В. В. Васильева. В 2-х томах. Т. 1. — СПбГУ, 2019. — С. 51—52.
Abstract: Рассматривается опыт обновления традиционных управленческих стратегий посредством создания медиакластеров. Исследуется работа инновационного медиакластера Гродненской области Беларуси. Научный результат — идентификация информационного ресурса управления как ресурса развития медиадеятельности.
Abstract (in another language): The experience of updating traditional management strategies through the creation of media clusters is considered. The work of innovative media cluster of Grodno region of Belarus is investigated. The scientific result is the identification of the management information resource as a resource for the development of media activities.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/218769
Appears in Collections:Кафедра медиалогии

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Баранова ЕВ 51-52.pdf97,99 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.