Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/218585
Title: Влияние социальных медиа на трансформацию маркетинга путешествий
Authors: Ильина, Е. Л.
Латкин, А. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Актуальные проблемы маркетинга XXI века : материалы Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 21–22 марта 2019 г. / Институт бизнеса БГУ ; редкол.: Н. В. Черченко, Н. Н. Бондаренко (отв. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2019. – С. 24-26
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/218585
ISBN: 978-985-7214-05-1
Appears in Collections:2019. Актуальные проблемы маркетинга XXI века

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ильина_Латкин_Влияние социальных медиа.pdf90,7 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.