Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/218560
Title: Принцип омниканальности в клиентоориентированных логистических системах
Authors: Пожарицкий, Е. Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Логистические системы и процессы в условиях экономической нестабильности : материалы VI Междунар. заоч. науч.-практ. конф., Минск, 5–6 дек. 2018 г. / редкол. : П. И. Бригадин, А. Д. Молокович, П. А. Дроздов. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2019. – С. 129-133.
Abstract: The omnichannel strategy today is a powerful tool for gaining competitive advantage. Forming personalized offers allows your company to stand out. Unfortunately, the incompetence of employees and the low level of logistics in the company makes omnichannel system ineffective.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/218560
ISBN: 978-985-7214-04-4
Appears in Collections:2018. Логистические системы и процессы в условиях экономической нестабильности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
129-133.pdf212,23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.