Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/216450
Title: Международные бренды и их опыт создания корпоративных медиа в Беларуси
Authors: Науменко, Анна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2019
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Международная журналистика – 2019: евразийско-атлантическое партнерство и медиа : материалы VIII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 21 февр. 2019 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Б. Л. Залесский (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2019. – С. 207-213.
Abstract: Описываются технологии создания и функционирования корпоративных медиа международных компаний, осуществляющих свою деятельность на территории Беларуси. Указывается история появления первых международных брендов и их медиа, описываются инновационные подходы, которые использовались в Беларуси впервые: реализация бизнес- и маркетинговых задач, использование креативных жанров и подходов к созданию текста и визуализации.
Abstract (in another language): The article describes the technologies of corporate media creation and functioning in the international companies, performing their activities at the territory of Belarus. The paper explores the history of appearance of the first international brands and their media, describes the innovative approaches used in Belarus for the first time: implementation of business and marketing tasks, application of creative genres and approaches for text creation and visualization.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/216450
ISBN: 978-985-566-686-9
Appears in Collections:2019. Международная журналистика – 2019: евразийско-атлантическое партнерство и медиа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
207-213.pdf324,08 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.