Logo BSU

Просмотр "Научные работы Института бизнеса" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 1 - 20 из 2351  следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
20242023 content marketing trendsTian Changmai
Apr-20193 D-технологии на современном рынке недвижимостиКлемантович, С. В.
20173D моделирование напряженного состояния массива горных пород Старобинского месторождения каменных и калийных солейСмалюк, А. Ф.; Баркалин, В. В.; Шукевич, Я. И.; Малахов, Т. И.
2024A study of transformational trends in international marketing in the dual context of globalisation and digitalizationLyu Xiude
2024Advanced informational infrastructure for medical organizationKeremsha, D.; Kozlov, Y.
2025Advertising of Chinese Smartphone manufacturers in the context of creating a brand imageLiang Hong
2021Agricultural business in the digital space: problems and prospects for developmentDogil, L.; Myshkavets, Y.
2024AI technology in marketingPavlov, V. V.
2024Amazon marketing strategy researchWu Peifang
Apr-2019An effective way of measuring success of PR campaignsSavitskaya, A.; Karpenka, H.; Buloychik, L.
2019Analitical measures used in intellectual capital valuingMaroz, M. A.; Myshkavets, Y. A.
2025Analysing the experience of using social networks in marketingKudina, V. A.; Sidorovich, K. A.
2024Analysis and evaluation of the effectiveness of advertising activities CJSC «BELGI»Lesnichenko-Rogovskaya, M.; Xu Huakang
2024Analysis game industry promotion tools on festival marketingTian Changmai
2024Analysis of Huawei’s global marketing strategyChen Xi
2023Analysis of the development of small and medium-sized commercial banks under digitalizationYang Jie
2023Analysis on the variables of risk management system of commercial banksGuo Shangyuan
2023Analytical disclosure of core growth reserves of company financial resultsMyshkavets, Yu.; Tolkach, G.
2023Application of AR technologies in marketingScherbo, V.; Sukhina, Y.
Apr-2019Application of augmented reality in belarusian businessPopelskaya, D.; Shimchuk, N.; Kovalenko, O.