Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/207897
Title: Семиотика и стилистика современного товарного знака в Республике Беларусь
Other Titles: Semiotics and stylistics of the modern trademark in the Republic of Belarus / Tsvirko A.S.
Authors: Цвирко, А. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
Issue Date: 2018
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 18–19 окт. 2018 г. / редкол.: О.А. Воробьёва (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2018. – С. 402-407.
Abstract: В статье раскрывается роль товарных знаков для увеличения конкурентоспособности товара. Рассмотрены виды товарных знаков. Рассмотрены наиболее значимые национальные белорусские бренды.
Abstract (in another language): The article reveals the role of trademarks in increasing goods competitiveness. The types of trademarks are considered. The most significant national Belarusian brands are presented.
Description: Раздел 6. Дизайн в поликультурном мире = Section 6. Design in the multiculturalworld
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/207897
ISBN: 978-985-566-661-6
Appears in Collections:2018. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
402-407.pdf373,71 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.