Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/203566
Title: Межкультурные аспекты отношения потребителей к глобальному бренду (на примере бренда «Сoca Cola»): аннотация дипломной работы / Ледник Анастасия Михайловна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Дмитриева Ольга Евгеньевна
Other Titles: Intercultural aspects of consumers attitude to global brands(on the example of «Coca Cola» brand): graduate thesis abstract / Anastasiya М. Lednik; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Olga E. Dmitrieva senior lecturer
Authors: Ледник, Анастасия Михайловна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: Aug-2018
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203566
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛЕДНИК АМ.pdf182,24 kBAdobe PDFView/Open
LEDNIK AM.pdf166,93 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.