Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/203566
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛедник, Анастасия Михайловна-
dc.date.accessioned2018-08-17T10:25:15Z-
dc.date.available2018-08-17T10:25:15Z-
dc.date.issued2018-08-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/203566-
dc.language.isoruru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИru
dc.titleМежкультурные аспекты отношения потребителей к глобальному бренду (на примере бренда «Сoca Cola»): аннотация дипломной работы / Ледник Анастасия Михайловна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Дмитриева Ольга Евгеньевнаru
dc.title.alternativeIntercultural aspects of consumers attitude to global brands(on the example of «Coca Cola» brand): graduate thesis abstract / Anastasiya М. Lednik; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Olga E. Dmitrieva senior lecturerru
dc.typeannotationru
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛЕДНИК АМ.pdf182,24 kBAdobe PDFView/Open
LEDNIK AM.pdf166,93 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.