Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/203546
Title: Бьюти-блоггинг как инструмент продвижения косметических брендов: аннотация дипломной работы / Говорушкина Александра Владимировна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат социологических наук, доцент Купчинова Татьяна Владимировна
Other Titles: Beauty-blogging, as an Instrument for Promoting Cosmetic Brands: graduate thesis abstract / Alexander V. Govorushkina; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Tatyana V. Kupchinova Candidate of Sociology, Associate Professor
Authors: Говорушкина, Александра Владимировна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: Aug-2018
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/203546
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ГОВОРУШКИНА АВ.pdf175,1 kBAdobe PDFView/Open
GOVORUSHKINA AV.pdf155,53 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.