Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/203546
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоворушкина, Александра Владимировна-
dc.date.accessioned2018-08-17T08:46:43Z-
dc.date.available2018-08-17T08:46:43Z-
dc.date.issued2018-08-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/203546-
dc.language.isoruru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИru
dc.titleБьюти-блоггинг как инструмент продвижения косметических брендов: аннотация дипломной работы / Говорушкина Александра Владимировна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат социологических наук, доцент Купчинова Татьяна Владимировнаru
dc.title.alternativeBeauty-blogging, as an Instrument for Promoting Cosmetic Brands: graduate thesis abstract / Alexander V. Govorushkina; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Tatyana V. Kupchinova Candidate of Sociology, Associate Professorru
dc.typeannotationru
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ГОВОРУШКИНА АВ.pdf175,1 kBAdobe PDFView/Open
GOVORUSHKINA AV.pdf155,53 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.