Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/199385
Title: Концепция продвижения городского lifestyle-издания : реферат к дипл. работе / К. И. Шумай ; БГУ, Факультет журналистики, Кафедра истории журналистики и менеджмента СМИ ; науч. рук. И.Д. Воюш
Authors: Шумай, Кристина Игоревна
Issue Date: 2018
Abstract: Цель исследования – проанализировать концепции городских lifestyle-изданий (Минска, Москвы и Киева), определить востребованность данного типа на белорусском медиарынке, дать рекомендации (в частности городскому журналу «Большой»), сформулировать непротиворечивую концепцию продвижения городского lifestyle-издания на отечественном информационном рынке.
Abstract (in another language): The purpose of the study was to analyze the concepts of urban lifestyle publications of Minsk, Moscow and Kiev, to determine the demand of this type of publication on the Belarusian media market, to give recommendations to the editorial offices of city magazines (in particular, to the magazine «Bolshoi»), to define a consistent concept of promoting urban lifestyle publication on domestic information market.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/199385
Appears in Collections:Журналистика (по направлениям). 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
шумай.docx19,3 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.