Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/198266
Title: Влияние рекламы на поведение потребителя : аннотация дипломной работы / Елена Валерьевна Капская; ГИУСТ БГУ, Кафедра экономики и управления бизнесом; науч. рук. Е.М. Анципович
Authors: Капская, Елена Валерьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: Jun-2017
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/198266
Appears in Collections:Менеджмент (социально-административный). 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Referat_Kapskaya.pdf156,42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.