Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/195993
Title: Ідэалагемы і міфалагемы ў рэкламным дыскурсе
Other Titles: Ideologeme and Mythologeme in Advertising Discourse / V. Horbach
Authors: Горбач, В. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2018
Publisher: Минск : БГУ
Citation: София : электронный научно-просветительский журнал. - 2018. - № 1. - С. 76-79
Abstract: У артыкуле даецца тлумачэнне паняццям ідэалагема і міфалагема ў адносінах да рэкламнага дыскурсу, а таксама асобна разглядаецца іх рэалізацыя на маўленчых прыкладах з тэкстаў палітычнай, сацыяльнай і камерцыйнай рэкламы
Abstract (in another language): Article explains concepts ideologem and mythologem in relation to advertising discourse, as well as separately considered their implementation on speech examples from the texts of the political, social and commercial advertising.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/195993
ISSN: 2520-2219
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2018, №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
76-79.pdf812,02 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.