Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/190660
Title: Организация логистики, как повышение клиентоориентированности предприятия
Authors: Пожарицкий, Егор Дмитриевич
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2017
Publisher: Минск : БГАТУ
Citation: Логистические системы и процессы в условиях экономической нестабильности : материалы V Международной заочной научно-практической конференции (Минск, 6–7 декабря 2017 г.) / БГУ, ИМБТ; редкол.: В. В. Апанасович [и др.]. – Минск : БГАТУ, 2017. – С. 189-192.
Abstract: Nowadays, modern companies look for an opportunity to attract more customers. Client-oriented service is the most popular way to enlarge the client base. Changing logistic system is the new way to hold loyal customers and make them happy
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/190660
ISBN: 978-985-519-874-2
Appears in Collections:2017. Логистические системы и процессы в условиях экономической нестабильности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
189-192.pdf186,71 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.