Logo BSU

Statistics

Total Visits

Views
Особенности формирования маркетинговой стратегии гостиничного предприятия (на примере деятельности «ДаблТри бай Хилтон Минск») 236

Total Visits per Month

June 2025 July 2025 August 2025 September 2025 October 2025 November 2025 December 2025
Особенности формирования маркетинговой стратегии гостиничного предприятия (на примере деятельности «ДаблТри бай Хилтон Минск») 1 4 9 61 21 9 0

File Downloads

Views
deryabina_sbornik19.pdf 1427

Top Country Views

Views
United States 95
Russia 30
Belarus 25
Canada 21
Japan 16
China 13
Ukraine 8
Australia 5
Côte d'Ivoire 5
Armenia 3

Top City Views

Views
Houston 59
Ottawa 21
Tokyo 16
Minsk 10
Moscow 10
San Jose 7
Sumy 7
Oakland 6
Abidjan 5
Menlo Park 3