Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/187997
Title: Obrazy w kulturze marketingu
Other Titles: Images in marketing culture / Kisielewski A.
Authors: Kisielewski, Andrzej
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
Issue Date: 2017
Publisher: Минск : Изд. центр БГУ
Citation: Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования : сб. науч. ст. по материалам I Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 26—28 апр. 2017 г. / БГУ, Фак-т социокультурных коммуникаций, Каф. дизайна; редкол. : О. А. Воробьева (отв. ред.) [и др.]. — Минск : Изд. центр БГУ, 2017. — С. 191-199.
Abstract: В статье «Визуальные образы в культуре маркетинга» рассматриваются особенности визуальных образов культуры как средств маркетинговой коммуникации. Внимание акцентируется на противоречиях между предметом и его визуальной презентацией, а также на взаимоотношениях визуального образа и человека = The article studies the peculiarities of culture visual images as the means of marketing communication. Attention is focused on the contradictions between the subject and its visual presentation, as well as on the relationships between the visual image and the person
Description: Раздел 3. Дизайн в контексте междисциплинарных исследований = Section 3. Design in the context of interdisciplinary research
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/187997
ISBN: 978-985-553-480-9
Appears in Collections:2017. Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
191-199.pdf307,8 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.